Materiał od 04.05 do 06.05.2020 r.
Dzień dobry moje Dzieci J
Rozpoczął się nowy miesiąc. Jest jednym z najpiękniejszych miesięcy wiosennych, pełen kwitnących roślin, krzewów i drzew, bogaty w różnorodne barwy.
- Zobacz „Co nas czeka w maju?” – „Podręcznik. Elementarz odkrywców” cz. 4 str. 16 i 17 i wykonaj stosownie do tematu polecenia w „Ćwiczeniach. Elementarz odkrywców „cz. 4ze str. 12 i 13
- Polecam kilka ciekawych propozycji prac plastycznych na nudę i odpoczynek umysłu:
Patyczkowe mlecze – https://blondynkikreatywnie.blogspot.com/2019/05/patyczkowe-mlecze.html
Konwalie – https://dzieciakiwdomu.pl/2015/03/konwalie-kreatywnie.html
Hiacynt – https://littledot.pl/hiacynt-z-papieru/
- Uważnie przyjrzyj się ilustracjom i przeczytaj opisy regionów Polski – „Podręcznik. Elementarz odkrywców” cz. 3 str. 48 i 49, a następnie wykonaj polecenia w „Ćwiczeniach. Elementarz odkrywców „cz. 3ze str. 55 i ćwiczenie 5 str. 56.
- Trochę poruszaj się: Zumba Kids cu Andrei – Gummy Bear – https://www.youtube.com/watch?v=iKeatJK181Q
- Teraz ćwiczenie 4 str. 56 i ćwiczenie 6 str. 57. („Ćwiczenia. Elementarz odkrywców ”cz. 3)
- I znowu trochę rytmicznej muzyki: ZUMBA KIDS – Electronic Song –Minions – https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w
- Następnie ćwiczenia z matematyki ze str. 27 („Ćwiczenia – Matematyka. Elementarz odkrywców ”) i zadanie 2 str. 23 (Podręcznik – Elementarz odkrywców. Matematyka)-utrwalenie mnożenia przez liczbę dwucyfrową.
Pozdrawiam Was serdecznie
Monika Głodny
Język angielski
Zeszyt ćwiczeń:
- ćw. 11 str. 47 – uczniowie wpisują w zdania w wolne miejsca nazwy czynności oraz dni tygodnia, które są na ilustracjach.
- ćw. 12 str. 47 – uczniowie uzupełniają dialog słówkami z ramki.
Praca dla chętnych:
- PLAKAT – narysuj co robisz, każdego dnia tygodnia (MONDAY, TUESDAY, WEDNESDAY, THURSDAY, FRIDAY, SATURDAY, SUNDAY). Wybierz jedną czynność. Narysuj ją i nazwij jeśli potrafisz. HAVE FUN! J
Filmiki do obejrzenia: