Projekt Wyzwania Teodora  

Dzieci z oddzia┼éu przedszkolnego 0b wraz z wychowawc─ů p. Natali─ů Gumulsk─ů przyst─ůpi┼éy do Projektu ÔÇ×Wyzwania TeodoraÔÇŁ .

Udzia┼é w projekcie to spos├│b na przekazanie dzieciom, czasem prostych, ale bardzo wa┼╝nych umiej─Ötno┼Ťci i warto┼Ťci. A wszystko za spraw─ů z pozoru zwyk┼éego bociana. Bociana Teodora. Za jego spraw─ů przedszkolaki zdob─Öd─ů siedem sprawno┼Ťci, kt├│re uwa┼╝a on za najbardziej przydatne . B─Öd─ů one zwi─ůzane ze sportem, przygotowywaniem posi┼éku, okazywaniem pomocy, wyra┼╝aniem emocji i uczu─ç, dbaniem o przyrod─Ö, ale r├│wnie┼╝ znajdzie si─Ö co┼Ť dla ma┼éych artyst├│w. Kto podejmie wyzwanie i poradzi sobie z zadaniem otrzyma odznak─Ö, a gdy zbierze wszystkie, zostanie nagrodzony dyplomem profesora Teodora.

Pierwsz─ů odznak─Ö dzieci otrzyma┼éy realizuj─ůc zadanie "Sprawno┼Ť─ç zdrowego osi┼éka". Dzieci wykonywa┼éy ─çwiczenia rzetelnie i wytrwale. Zabawy sportowe wywo┼éa┼éy wiele u┼Ťmiech├│w na twarzach dzieci.

Kolejn─ů odznak─Ö ÔÇ×Kuchcikowego MistrzaÔÇŁ przedszkolaki otrzyma┼éy za wykonanie pysznych gofr├│w. Dzieci zapozna┼éy si─Ö z zasadami bezpiecznego korzystania ze sprz─Ötu kuchennego. Z zachowaniem zasad bezpiecze┼ästwa i re┼╝imu sanitarnego najm┼éodsi uczniowie wykonali cukier puder oraz ciasto na gofry. Dzieci bardzo zaanga┼╝owa┼éy si─Ö w prace.

Po upieczeniu gofr├│w mali kucharze udekorowali je wed┼éug w┼éasnego uznania i przyst─ůpili do degustacji, kt├│ra sprawi┼éa im najwi─Öksz─ů rado┼Ť─ç, a na ich twarzach zago┼Ťci┼é s┼éodziutki u┼Ťmiech.

W całej szkole czuć było zapach smakowitych gofrów.

  • 1
  • 2_1
  • 2_2
  • 2_3
  • 2_4
  • 2_5
  • 3
  • 4
  • 4a
  • 5_1
  • 5_2
  • 5_3
  • 5_4
  • 5_5
  • 5_6
  • 5_7
  • 5_8
  • 6_1
  • 6_2
  • 7_1
  • 7_2
  • 7_3
  • 7_4